گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

اهمیت هریک از سیستم های بدنی در حفظ حیات جسم غیر قابل چشم پوشی است یکی از این سیستم ها سیستم گوارشی است که در این سایت اطلاعات مفید و جالب توجهی را در خصوص بیماری های این بخش و درمان های متفاوت در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم .

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تزریق چربی به ناحیه تناسلی

تزریق چربی به ناحیه تناسلی یکی از روش های جدید برای جوانسازی واژن می باشد ، تزریق چربی در گذشته در نواحی گوناگون بدن نظیر صورت و دست ها تزریق می شد ، اما امروزه با به کارگیری تکنیکی می توان برای برطرف کردن برخی از مشکلات واژن در ناحیه تناسلی تزریق شود .

از مزیت های بارزی که تزریق چربی دارد عدم نیاز به بی هوشی موضعی می باشد ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان تزریق چربی به ناحیه تناسلی را با تکنیک های روز دنیا انجام می دهند .

نکته مثبتی که تزریق چربی به ناحیه تناسلی دارد ، در کمترین زمان ممکن بدون هیچ درد و خونریزی است ، با استفاده از تزریق چربی می توان خشکی واژن را نیز برطرف نمود .

تزریق چربی به ناحیه تناسلی

تزریق چربی در تمامی بانوان قابل انجام است ، تزریق چربی دارای خواص و فواید بسیار زیادی است .

تزریق چربی به ناحیه تناسلی زنان باید حتما توسط متخصص انجام شود ، علاوه بر آن شخص باید حتما توسط متخصص معاینه شود ، علت این امر اجتناب از تزریق چربی به واژن در صورت وجود عفونت می باشد .

تزریق ژل به واژن بامواد پرکننده

این مواد برای مدت زمانی جوانسازی واژن را انجام می دهند معمولا بین 2 الی 12 ماه این مواد ماندگاری دارند .

مواد نیمه موقت :

با مواد نیمه موقت هم می توان تزریق ژل به واژن را انجام داد ، معمولا این مواد از پری متیل متاکریلات تشکیل شده اند  ، در نواحی عمیق از این مواد استفاده می شود به علت اینکه مواد نیمه موقت جذب بدن نمی شوند ، دکتر بهمن پور توصیه نمی کند این مواد را در اطراف چشم ولب تزریق نمود .

تزریق چربی به واژن

تزریق ژل به واژن با مواد پرکننده دائمی

موادپرکننده دائمی

این مواد معمولا از جنس  سیلیکون می باشد ، نکته ای که وجود دارد عدم تائید این مواد توسط وزارت بهداشت است ، ماندگاری این مواد معمولا تا 5 سال می باشد.

  • تزریق ژل به واژن جهت تجدید چربی از بین رفته واژن ، از بین بردن شلی واژن ، ازبین بردن افتادگی پوست و… می باشد ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن توصیه می کند به جای استفاده از ژل بانوان تزریق چربی به واژن را انجام دهند ، علت این امر ماندگاری بیشتر تزریق چربی نسبت به تزریق ژل است .

فواید تزریق چربی به لابیا

یک روش غیرجراحی است و نیاز به مدت زمان کمی دارد حداکثر نیاز به 20 دقیقه دارد
نتایج زیبایی واژن و جوانسازی واژن سریع نمایان می شود
نیاز به استراحت ندارد و بلافاصله بیمار می تواند فعالیت های خود را از سر بگیرد

هزینه تزریق چربی به واژن

بسته به اینکه شخص از چه موادی جهت بزرگ کردن لابیاها استفاده نماید و یا به چه میزان چربی برای تزریق به لابیاها احتیاج است ، دستمزد جراح و … هزینه تزریق چربی به واژن متفاوت است .

دکتر بهمن پور اگر عفونت واژن وجود داشته باشد ، ابتدا درمان عفونت را شروع کرده سپس تزریق چربی به واژن را انجام می دهد .

مراقبت های پس از تزریق چربی واژن :

  • پس از تزریق چربی به واژن شخص نباید به مدت 72 ساعت فعالیت جنسی داشته باشد .
  • پس از تزریق چربی از ماساژناحیه تناسلی اجتناب بورزید .
  • پس از تزریق چربی شخص باید از دوش با آب گرم و یا قرار گرفتن در وان آب داغ به مدت 72 ساعت اجتناب بورزد

آیا تزریق چربی به واژن دردناک است ؟

خیر – دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان با بی حسی موضی انجام می دهند ، بنابراین بیمار در زمان جوانسازی واژن هیچ گونه دردی را احساس نمی کند .

بله تزریق چربی به واژن در یک مرحله انجام می شود

  • تورم پس از تزریق چربی به دستگاه تناسلی کی از بین می رود ؟

تورم پس از تزریق چربی امری عادی است که بعد از مدت کوتاهی از بین می رود

  • مراقبت های پس از تزریق چربی به واژن چیست ؟

پس از تزریق چربی به واژن باید از مصرف غذاهای پرچرب و پر نمک اجتناب شود پ

  • نباید تا یک ماه در وان آب گرم قرار گرفت و یا استحمام با آب گرم را انجام داد
  • نباید تا یک ماه فعالیت های سنگین ورزشی را انجام داد
  • نباید تا یک ماه فعالیت جنسی داشته باشید

تزریق ژل به لابیا

لابیای ماژور یک اصلاح پزشکی می باشد که معمولا جراح زیبایی زنان برای لب های بزرگ واژن و لب های خارجی بیان می کند ، یکی از عواملی که تاثیرات بسیار زیادی در واژن بانوان دارد تغییرات واژن در اثر عوامل مختلفی است ، عواملی نظیر تغییرات هورمونی ،  افزایش سن ، زایمان و…

لاغر شدن ناحیه تناسلی ، چین و چروک واژن در اثر عوامل بالا رخ می دهد که می توان با تزریق ژل به لابیا یا تزریق چربی به واژن این تغییرات را از بین برد و جوانسازی واژن را ایجاد کرد .

با تزریق ژل به لابیا علاوه بر حجیم کردن لابیاها می توان جوانسازی و تقارن بین لابیاها را ایجاد کرد .

فیلم تزریق ژل به واژن

فیلم تزریق ژل به واژن را در لینک ذیل قرار داده ایم تا اشخاصی که خواهان انجام این جراحی زیبایی واژن هستند بیشتر با این جراحی و نحوه کار آن و فواید تزریق ژل به واژن آشنا شوند .

فیلم تزریق چربی به واژن

 

تزریق چربی داخل واژن

خیلی از اشخاص به دنبال یک روش با ماندگاری بالا جهت جوانسازی واژن می باشند ، تزریق چربی داخل واژن یکی از روش های است که به دلیل اینکه از چربی های خود شخص استفاده می شود نه تنها بدن نسبت به چربی ها حساسیت نشان نمی دهد بلکه به دلیل اینکه از چربی های خود بدن استفاده می شود با بدن کاملا سازگار هستند .

تزریق چربی  داخل واژن از چربی های خود بدن گرفته می شود و به واژن تزریق می شوند .

  • متخصص گوارش و داخلی
  • ۰
  • ۰


تنگ کردن واژن با نخ امروزه کمک شایانی به درمان مشکلات گشادی واژن می پردازیم ، عوامل مختلفی سبب گشادی واژن می شود که در ذیل مهم ترین آنها را بیان می کنیم :

  • شلی واژن
  • افتادگی واژن
  • زایمان های متعدد
  • مقاربت های جنسی متعدد

و…

تنگ کردن واژن با نخ

در گذشته از نخ ها به منظور جوانسازی صورت فقط استفاده می شد ، اما امروزه از نخ های مخصوص واژینال به منظور جوانسازی واژن استفاده می شود .

آشنایی بیشتر با نخ های واژینال

لیفت عضلات لگن و پرینه را با استفاده از نخ های واژینال می توان انجام داد ، این نخ ها همگرای می باشند ، در زمان لیفت واژن با نخ نیازی به بی هوشی و خونریزی نیست .

جراحی زیبایی واژن به روش های مختلفی انجام می شود یکی از این روش ها جوانسازی با نخ است .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که نخ واژینال را در ناحیه ورودی واژن جهت تنگ کردن واژن و درمان گشادی واژن استفاده می کنند

فیلم تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن

واژن را با استفاده از نخ های جوانسازی واژن می توان به حالت اولیه بازگرداند که نه تنها دستگاه تناسلی ظاهر زیبایی پیدا می کند بلکه در بهبودی روابط زناشویی بسیار تاثیر گذار است و زوجین از انجام مقاربت جنسی لذت می برند .

نخ های تنگ کردن واژن در کشورهای به روز دنیا استفاده می شود ، نخ های واژینال دارای استاندارد کشور استرلیا و ایتالیا را دارند .

نخ های تنگ کردن واژن و روش کار آنها :

به دو شکل می توان از نخ های واژینال استفاده کرد ، که در ذیل به شکل اختصار به بیان آنها می پردازیم :

روش اول تنگ کردن واژن با نخ

در این روش بدون خونریزی و بی هوشی تنگ کردن واژن استفاده می شود ، در این روش به شکل کانیکال تنگ کردن واژن را جراح زیبایی زنان انجام می دهد .

روش دوم تنگ کردن واژن با نخ

در روش دوم تنگ کردن واژن با نخ بسیاری از مراجعه کنندگان بسیار از نتایج تنگ کردن با این روش راضی می باشند زیرا به شکل موثرتر عمل می کنند و در این روش به شکل خود به خود بافت های ناحیه واژن به شکل اولیه خود بازمی گردند و کلاژن سازی انجام می شود .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که در روش دوم به میزان قابل توجهی کلاژن سازی واژن افزایش می یابد علت این امر رخ دادن حالت فیبرتیک می باشد .

تنگ کردن واژن

نخ های واژن در موارد بسیار زیادی کاربرد دارد که در ذیل کاربردهای نخ های واژن را بیان می کنیم :

کاربردهای نخ های واژن

  • درمان شلی واژن
  • درمان گشادی واژن
  • بازسازی و ترمیم پرینه پس از زایمان های متعدد
  • ترمیم چین خوردگی های واژن
  • لیفت واژن

تکنیک های تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن علاوه بر نخ با روش های مانند لیزر ، جراحی نیز انجام می شود .

تنگ کردن واژن با لیزر

لیزر مونالیزا تاچ یکی از روش های درمان گشادی واژن است با استفاده از این لیزر می توان گشادی واژن را برطرف نمود ، خوشبختانه این لیزر در جوانسازی واژن هم بسیار موفق عمل کرده است به گونه ای که با ابداع این لیزر تحول عظیمی در فیلد پزشکی زنان به وجود آمد .

استفاده از لیزر مونالیزا تاچ یک روش آسان در مدت زمان کم و بدون خونریزی است ، لیزر مونالیزا تاچ فواید بسیار زیادی دارد که شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله لیزر مونالیزا تاچ را مطالعه نمایید .

تنگ کردن واژن

فواید لیزر مونالیزا 

  • از بین رفتن سوزش واژن
  • از بین رفتن سوزش واژن
  • انجام عمل در مدت زمان کم
  • از بین رفتن قرمزی واژن
  • لیزر مونالیزا غیرتهاجمی می باشد
  • از بین بردن التهاب واژن
  • روشن کردن ناحیه تناسلی واژن
  • از بین بردن چین و چروک واژن
  • تنگ کردن واژن
  • ماندگاری بالا

تنگ کردن واژن پرینورافی

تنگ کردن واژن پرینورافی نیز قابل انجام است ، در این روش دکتر بهمن پور بر اساس شرایط بیمار تصمیم می گیرد که از این روش تنگ کردن استفاده نماید .

تنگ کردن واژن با جراحی

پرینورافی

در جراحی پرینورافی هدف کاهش اندازه ورودی واژن می باشد در واقع با این جراحی تنگ کردن واژن انجام می شود ، در واقع به نوعی عمل پرینورافی یک جراحی ترمیمی می باشد .

نکاتی در خصوص پرینورافی

در خصوص تنگ کردن با جراحی باید بیان کرد که این جراحی در نقاط عمیق واژن پیش نمی رود ، بلکه دو تا سه سانتی متر بیشتر جراح پیش نمی رود و کاربرد آن برای عضلات آسیب دیده پرینه می باشد که در زمان اپیزیوتومی و زایمان دچار آسیب شده اند ، کاربرد دارد .

پرینورافی ترمیم خلفی واژن را همزمان با Poster Vaginal Repaer  انجام می دهد .

این روش مانند سایر جراحی ها به شکل صد در صد سبب بهبودی کامل واژن نمی باشد ، اما نتایج بسیار درخشانی را بیماران پس از جراحی مشاهده می کنند .

تنگ کردن واژن

مراقبت های پس از پرینورافی

پیش از پرینورافی شخص باید یکسری آزمایش ها را انجام دهد ، یکی از این آزمایش ها آزمایش پاپ اسمیر است .

عفونت های باکتریال و قارچی پیش از جراحی تنگ کردن واژن باید حتما درمان گردند تا شخص پس از جراحی با مشکلی روبرو نشود .

در اشخاصی که نقص ایمنی وجود دارد ، جراحی تنگ کردن واژن توصیه نمی شود .

شخص پس از تنگ کردن واژن نباید باردار شود یا در صورتی که قصد بارداری دارد بهتر است تا سه ماه پس از تنگ کردن واژن باید این کار را به تاخیر بیاندازد .

در صورتی که بیماری خاصی دارید و یا حساسیت دارید حتما جراح زیبایی زنان را مطلع نمایید

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان پیش از تنگ کردن واژن با جراحی یا انجام جراحی زیبایی واژن تمامی نکات و مراقبت های پیش از عمل را به بیماران خود بیان می کنند .

کاندید مناسب پرینورافی

بانوان با بالا رفتن سنشان فقط پوست و برخی از عضلاتشان تحت تاثیر قرار نمی گیرد بلکه واژن آنها با تغییراتی نظیر شل شدن و افتادگی روبرو می شود ، این مشکلات علاوه بر اینکه از نظر زیبایی واژن آنها را تحت تاثیر قرار میدهد بلکه سبب بروز مشکلات جدی نظیر عدم تمایل به رابطه وآمیزش جنسی می شود ، شل شدن رحم و افتادگی آن در اثر عوامل زیر رخ می دهد :

  • تومورهای لگنی
  • بالا رفتن سن
  • چاقی و اضافه وزن
  • سرفه های مزمن
  • یبوست های پیوسته

اقداماتی که نیاز است قبل از پرینورافی انجام شود شامل تست پاپ اسمیر ، انجام آزمایش های قبل جراحی زیبایی واژن است .

یکی از نکاتی که پس از جراحی پرینورافی باید در نظر گرفت این است که تا 6 هفته نباید مقاربت جنسی داشته باشند ، مصرف انواع ویتامین C  پس از پرینورافی توصیه می شود

تنگ کردن واژن بدون جراحی

با استفاده از تست کیگل می توان عضلات پایینی لگن را که در زمان زایمان کشیده شده اند را می توان تقویت نمود ، با استفاده از این ورزش تا حد کمی می توان این مشکل را برطرف نمود استفاده از سایر روش ها برای درمان مشکلات واژن بسیار کار آمد تر خواهد بود ، تمرینات کیگل زمانی سبب تنگی واژن می شود که گشادی واژن بیش از حد نباشد .

بهترین روش تنگ کردن واژن

یکی از سوالات متداولی که در خصوص تنگ کردن واژن بیان می شود ، این است که بهترین روش تنگ کردن واژن چیست ؟

در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که بسته به نیاز بیمار، میزان گشادی واژن و تشخیص جراح زیبایی واژن می توان بیان کردن که بهترین روش تنگ کردن واژن چیست .

هزینه عمل تنگ کردن واژن

هزینه عمل تنگ کردن واژن بسته به این که جراح زیبایی زنان از چه روشی استفاده می کند متفاوت است ، هزینه عمل تنگ کردن واژن نیز به میزان گشادی واژن وابسته است ، به همین دلیل نمی توان هزینه دقیقی را برای تنگ کردن واژن در نظر گرفت .
دکتر بهمن پور از جدیدترین روش های روز دنیا جهت تنگ کردن واژن استفاده می کنند ، در مطب دکتر بهمن پور با استفاده از روش های روز دنیا تنگ کردن واژن انجام می شود .
تنگ کردن واژن نه تنها مشکل گشادی واژن را درمان می کند بلکه زوجین در زمان مقاربت جنسی نهایت لذت را از مقاربت جنسی می برند

تاثیر تنگ کردن واژن با رابطه زناشویی

تنگ کردن واژن فواید بسیار زیادی دارد ، در این روش نه تنها تغییراتی در واژن ایجاد می شود بلکه زوجین در هنگام نزدیکی و برقراری میل جنسی لذت می برند ، یکی از مشکلات زوجین در زمان برقراری رابطه جنسی گشادی واژن است ، در نتیجه زوجین در زمان نزدیکی لذت نمی برند که می توان با استفاده از تنگ کردن واژن این مشکل را برطرف نمود.

تاثیر تنگ کردن واژن با رابطه زناشویی

مراقبت های بعد ازتنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن مانند هر عمل دیگری نیازمند یکسری مراقبت های است که در ذیل به بیان برخی از آنها می پردازیم

  • پس ازتنگ کردن واژن باید نباید به مدت یک ماه مقاربت جنسی داشته باشید
  • پس از تنگ کردن واژن از استحمام با آب گرم باید اجتناب بورزید
  • پس از تنگ کردن واژن باید مصرف مایعات به خصوص ویتامین C را باید افزایش دهید
  • پس از تنگ کردن واژن داروها باید سر تایمی که پزشک بیان کرده است، مصرف شود
  • پس از تنگ کردن واژن نباید اجسام سنگین را بردارید
  • پس از تنگ کردن واژن از انجام ورزش های سنگین ورزشی باید اجتناب نمایید
  • پس از تنگ کردن واژن نباید واژن و اطراف آن خیس باشد بلکه باید با استفاده از سشوار ناحیه را خشک نگه دارید
  • پس از تنگ کردن واژن نباید از لباس زیر تنگ و پلاستیکی استفاده نمایید
  • پس از تنگ کردن واژن باید از لباس زیر نخی استفاده نمایید

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند این نکات اگر چه ساده هستند ، اما باید به دقت انجام شوند زیرا این نکات سبب می شود که بهبودی سریع تر حاصل شود و نتایج بهتری ظاهر شود.

دکتر بهمن پور تمامی نکاتی که بیماران پس از تنگ کردن واژن باید انجام دهند را به آنها بیان می کند تا درمان سریع تر انجام شود .

عوارض عمل زیبایی واژن

یکی از سوالاتی که همیشه بیان می شود این است که عوارض عمل زیبایی واژن چیست ؟ در این بخش به بیان پاسخ این سوال می پردازیم تا بیشتر با جراحی زیبایی واژن آشنا شوید .

عوارض عمل زیبایی واژن را تا به امروز پزشکان و جراحانی که جراحی زیبایی واژن را انجام می دهند ، گزارش نکرده اند ، خیلی از بانوان و دخترانی که جراحی زیبایی واژن را انجام می دهند ، این سوال را بیان می کنند که عوارض عمل زیبایی واژن چیست ؟ دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کند اگر جراح در کار عمل زیبایی واژن تخصص و تبحر داشته باشد نه تنها این جراحی شامل عوارض نمی شود بلکه سبب افزایش میل جنسی نیز می شود زیرا با از بین بردن بخش های اضافه واژن و یا جوانسازی واژن می توان میل جنسی را در بانوان افزایش داد .

عکس واژن بعد از عمل زیبایی

یکی از درخواست های که اکثر اشخاصی که می خواهند جراحی زیبایی واژن را انجام دهند ، مشاهده عکس واژن بعد از عمل زیبایی است ، به دلیل اینکه ما باید حریم شخصی بیماران را نگه داریم از نشان دادن آن در فضای مجازی معذور هستیم بنابراین عکس شماتیک ، عکس واژن بعد از عمل زیبایی را برای اشخاصی که تمایل دارند در خصوص تغییرات واژن مطلع شوند را برای شما قرار می دهیم .

عکس واژن بعد از عمل زیبایی

فیلم عمل واژن

یکی از موارد دیگری که بسیاری از بانوان و مراجعه کنندگان دکتر بهمن پور می خواهند در خصوص آن اطلاعات داشته باشند ، فیلم عمل واژن است ، در اینستاگرام و تلگرام دکتر بهمن پور فیلم عمل واژن را که شامل بخش ها و تکنیک های مختلفی است را قرار داده ایم ، هم چنین شما عزیزان برای مشاهده فیلم عمل واژن به بخش گالری فیلم سایت مراجعه نمایید .

تنگ کردن واژن به روش طبیعی

یکسری باورها و دیدگاه در خصوص تنگ کردن واژن وجود دارد ، بسیاری از بانوان به فکر این می باشند که تنگ کردن واژن به روش طبیعی را انجام دهند ، دکتر بهمن پور جراح سینه بیان می کنند که تنگ کردن واژن به روش طبیعی نه تنها تاثیری در تنگ کردن ندارد ، بلکه برخی این روش ها نظیر جوش شیرین و یا سایر روش ها ممکن است سبب حساسیت بدن شود و بدن واکنش شیمیایی به روش طبیعی داشته باشد .

تنگ کردن واژن با انار

خیلی از بانوان با تصور اینکه تنگ کردن واژن با انار را می توانند انجام دهند ، روزانه به مصرف انار می پردازند ، در پاسخ به این سوال هم باید بیان کرد که تنگ کردن واژن با انار تاثیری در تنگ کردن واژن ندارد ، زیرا برای تنگ کردن باید برروی سلولها  تغییرات ایجاد شود که هیچ یک از روش های طبیعی تغییرات را بر روی سلولها انجام نمی دهند .

تنگ کردن واژن به روش طبیعی

تنگ کردن واژن با انار و یا روش های طبیعی یک دیدگاه اشتباه است که در میان برخی از بانوان به اشتباه ایجاد شده است .

روش های تنگ کردن واژن

یکی از مشکلاتی که بانوان معمولا از آن شاکی هستند ، شلی واژن و عدم رسیدن به ارگاسم می باشد ، معمولا شل شدن واژن و کاهش ارگاسم در اثر از دست رفتن قوام واژن می باشد که این عامل در اثر از دست رفتن قوام دیواره داخلی واژن تا بخش دهانه ورودی واژن می باشد ، در  نتیجه بیمار در زمان نزدیکی با عدم ارگاسم و شلی واژن روبرو می شود ، که بسیار آزاردهنده می باشد ، بهترین راه حل تنگ کردن واژن است .

روش های تنگ کردن واژن

  • علت شلی واژن
  • زایمان سخت
  • چند قلوزایی
  • زایمان طول کشیده
  • استفاده از فورسپس
  • پارگی ناحیه پرینه

و…

یکی از بهترین روش های تنگ کردن واژن تنگ کردن با لیزر است که نتایج درمانی بسیار خوبی را لیزر ارائه کرده است .

لیزر مونالیزا تاچ نه تنها در درمان شلی واژن بسیار موفق عمل کرده است بلکه سایر مشکلات واژن را نیز برطرف نموده است .

لیزر مونالیزا تاچ در برطرف کردن مشکلات لابیاها نیز موفق عمل کرده است ، جراح زیبایی زنان تحت لابیاپلاستی مشکلات واژن را برطرف می نماید .

لابیاپلاستی مشکلات نامتقارنی لابیاها ، بزرگی و شلی لابیاها را نیز برطرف می نماید .

تنگ کردن واژن با نخ

یکی دیگر از روش های تنگ کردن واژن ، تنگ کردن واژن با نخ است که در بازار نخ های مخصوصی مربوط به واژن در بازار ارائه شده است که به نخ های واژینال معروف هستند .

با نخ های واژینال می توان تنگ کردن واژن را انجام داد ، تنگ کردن واژن با نخ نیز نتایج خیلی خوبی دارد .

تنگ کردن واژن را با جراحی نیز انجام می دهند .

پرینورافی یکی دیگر از روش های تنگ کردن واژن است که دکتر بهمن پور بسته به وضعیت بیمار اگر تصمیم بگیرد تنگ کردن واژن را با جراحی انجام می دهد .

هر یک از روش های تنگ کردن واژن مزایا خاص خود را دارند ، نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که جراح واژن در این زمینه تخصص و تبحر داشته باشد تا بهترین نتایج ممکن حاصل شود .

 شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص  می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید :

شماره ی تماس :

تنگ کردن واژن
  • 1831
  • 26641827
  • 22175070
  • 22179070
  • 26641908
  • 09120897425
برای اطلاع از هزینه لابیاپلاستی دکتر بهمن پور می توانید به سایت ایشان مراجعه نمایید یا با شماره های مطب ایشان تماس حاصل فرمایید.

—————————————————————————–

برخی از خدمات خانم دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان :

—————————————————————————–

هم چنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید .

thinstagram


  • متخصص گوارش و داخلی
  • ۰
  • ۰

پارگی پس از لابیاپلاستی

پارگی پس از لابیاپلاستی چیست ؟ چرا پارگی پس از لابیاپلاستی رخ می دهد ؟ عوامل تاثیر گذار بر پارگی پس از لابیاپلاستی چیست ؟ بهترین روش درمان پارگی پس از لابیاپلاستی چیست ؟

پارگی پس از لابیاپلاستی که به آن دهیسنس می گویند ، به طور کلی باید بیان کرد که یکی از عوارض لابیاپلاستی در موارد اندک در برخی از انواع لابیاپلاستی دهیسنس یا پارگی پس از لابیاپلاستی می باشد ، دکتر بهمن پور بیان می کنند که هر ناحیه از بدن شرایط خاص خود را دارد ، بسته به وضعیت هر شخص جراحی زیبایی واژن برای اول متغیر است

پارگی پس از لابیاپلاستی

آیا می دانستید که دهیسنس را می توان با انتخاب  جراح متبحر به حداقل رساند ، بیمارانی که به دکتر بهمن پور مراجعه می کنند بسیار اندک دچار پارگی پس از لابیاپلاستی می شوند ، به گونه ای که این موارد بسیار نادر در مطب ایشان رخ می دهد .

بافت لابیاها

لابیاها یک بافت بسیار ظریفی می باشند که جنس مخاطی دارند ، لابیاها به دلیل اینکه بسیار بزرگ هستند و جراح زیبایی واژن سعی می کند که آن را به شکلی که شخص می خواهد ، در بیارد ، جراحی بسیار بزرگی انجام می شود که بخش از لابیاها را کاهش می دهد در واقع عروق ناحیه دستگاه تناسلی را شخص از دست می هد ، به دلیل اینکه حس لابیامینورها خیلی زیاد نیست شخص پس از لابیاپلاستی دچار کاهش میل جنسی نمی گردد زیرا در ناحیه کلیتوریس بیشترین حس وجود دارد .

پس از لابیاپلاستی

پس از لابیاپلاستی به دلیل اینکه جراح پوسته روی کلیتوریس را نازک می کند ، حس جنسی افزایش پیدا می کند ، اما در بخش لابیاها عروق از بین می رود این عروق خون رسان وظیفه خون رسانی ناحیه را برعهده دارند ، در زمان جراحی این عروق قطع می گردد در نتیجه باید دوباره ترمیم گردد ، دوباره ترمیم کردن این عروق نیاز به مدت زمان خاصی دارد .

یکی از علت های جداشدگی لابیاها پس از جراحی عمل زیبایی لابیا می تواند بر اثر مصرف سیگار و دخانیات باشد .

جداشدگی لابیاها پس از لابیاپلاستی می تواند بر اثر یکی از عوارض لابیاپلاستی باشد که با ترمیم مجدد این مشکل برطرف می گردد ، در لابیاهای بسیار بزرگ این اتفاق ممکن است بروز کند ، زیرا بخش وسیعی از بافت لابیاها به دلیل زیبایی انجام می شود و سایز لابیاها کاهش می یابد ممکن است ناحیه واژن ترمیم می کند ، ترمیم مخاط به پوست باشد که یک بافت را با یک بافت دیگر ترمیم می شود ، در مواقعی که جراح پوست را به پوست می چسباند ، خیلی مشکلی ایجاد نمی گردد .

توصیه دکتر بهمن پور

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که در جراحی لابیاپلاستی بعضی از مواقع جراح به خاطر زیبایی لابیاها مخاط را با پوست ترمیم می کند ، به دلیل متفاوت بودن جنس این دو بافت با یکدیگر ممکن است این کار در برخی از اشخاص نیاز به یک یا دوبار انجام باشد ، پارگی پس از لابیاپلاستی را می توان با عمل ترمیمی لابیاپلاستی درمان کرد .

در بعضی از بیماران به دلایل خاصی جراح نیاز است که این کار را انجام دهد در نتیجه شخص ممکن است با جدا شدگی لابیا پس از لابیاپلاستی یا همان پارگی پس از لابیاپلاستی روبرو شود ، البته نیاز به ذکر است در موارد بسیار اندکی ممکن است این کار انجام شود .

این کار را جراح به این دلیل انجام می دهد که نتایج زیبایی در برخی از اشخاص با این روش بسیار بهتر است ، این روش خیلی عارضه خطرناکی نیست ، حتی ممکن است بیماران بسیار نگران این امر شوند و بسیار از این رخداد وحشت می کنند و با دلهره خاصی به جراح مراجعه می کنند و بیان می کنند که لابیا دچار پارگی شده است ، اما عارضه خطرناکی نیست .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن به روش خاصی بافت ها را به هم نزدیک می کند و ترمیم لابیاها را انجام می دهد ،  در برخی از اشخاص بسته به پاسخ بدن هر شخص به ترمیم ممکن است این کار دوبار دیگر نیز صورت بگیرد ، اما این پارگی قابل ترمیم است .

علت های پارگی پس از لابیاپلاستی

  • سیگار
  • دخانیات
  • ویروس HPV
  • مصرف سیگار

سیگار و دخانیات یکی از مهم ترین علت های پارگی پس از لابیاپلاستی که متاسفانه آماری که بدست آمده است ، اخیرا تعداد زیادی از بانوان سیگار مصرف می کنند که دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان به تمامی بیماران خود توصیه می کنند که از سه هفته قبل از لابیاپلاستی مصرف سیگار و قلیان را قطع نمایند ، هم چنین بیماران تا سه هفته پس از لابیاپلاستی باید مصرف سیگار و قلیان قطع گردد تا شخص با مشکل تاخیر در روند بهبودی و پارگی پس از لابیاپلاستی مواجه نشود .

آیا می دانستید که یکی از علت های پارگی پس از لابیاپلاستی ویروس HPV است .

ویروس HPV

در تمامی کتاب ها متحدالقول بیان شده است که سبب پارگی پس از لابیاپلاستی می شود ، ویروس HPV است ، این ویروس متاسفانه بسیار شایع است ، آمار بیانگر این از هر هفت خانم یک نفر به این ویروس مبتلا است که این آمار بالا بسیار ناراحت کننده است .

این ویروس چه در بدن شخص فعال باشد چه بعدا فعال شود و یا سابقه مبتلا شدن به این ویروس را داشته باشد ، به احتمال بسیار زیادی دچار پارگی پس از لابیاپلاستی می شود .

سیستم ایمنی

سیستم ایمنی را دچار مخاطره می نماید ، در برخی از اشخاص به دلیل داشتن سیستم ایمنی بهتر ترمیم زخم بهتر است ، اما در برخی از اشخاص به دلیل سیستم ایمنی ضیعف تر ترمیم زخم مدت زمان بیشتری نیاز دارد که این امر سبب جداشدگی لابیا پس از لابیاپلاستی می گردد .

به طور کلی باید بیان کرد که این عارضه بسیار خطرناک نیست و قابل درمان است ، به دلیل اینکه سن مراجعین بسیار پایین است و تجربه کمتر جراحی را دارند ، بسیار نگران می شوند .

یکی دیگر از علت پارگی لابیاها در اثر زایمان می باشد که می توان به درمان پارگی لابیاها پس از زایمان اقدام کرد .

عمل لابیاپلاستی با لیزر کمترین خطرات و عوارض را به همراه دارد که شخص با نقاهت کوتاه مدت می تواند به انجام کارهای روزانه خود بازگردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لابیاپلاستی و مراقبت های پس از آن می توانید به بخش تصاویر لابیاپلاستی در سایت مراجعه نمایید :

برای دیدن بخش تصاویر لابیاپلاستی بر روی لینک ذیل کلیک کنید :

تصاویر لابیاپلاستی

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص  می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید

شماره ی تماس

  • 1831
  • 26641827

  • متخصص گوارش و داخلی
  • ۰
  • ۰

لابیاپلاستی در بارداری

سوالات متداولی در خصوص لابیاپلاستی بیان می شود ، یکی از سوالات متداولی که اکثر مراجعه کنندگان بیان می کنند این است که آیا لابیاپلاستی در بارداری امکان پذیر است ؟ آیا لابیاپلاستی قبل از بارداری انجام شود بهتر است  ؟ بعد از زایمان کی می توان لابیاپلاستی را انجام داد ؟ در این مقاله به بیان لابیاپلاستی در بارداری ، لابیاپلاستی قبل از بارداری و لابیاپلاستی بعد از بارداری نکاتی را بیان می کنیم تا بیشتر با این جراحی زیبایی واژن آشنا شوید .

قبل از هر چیز درباره لابیاپلاستی باید بدانید :

لابیاپلاستی در بارداری

لابیاپلاستی ، شیوه ای است که به بهبود ظاهر و تغییر اندازه لابیاها کمک می کند و منجر به افزایش اعتماد به نفس حین رابطه جنسی می شود. در دوران بارداری، هورمون ها و ظاهر بدن دستخوش تغییراتی می شوند، لابیاها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اما آیا می توان لابیاپلاستی را در دوران بارداری انجام داد؟ یا بهتر است این جراحی را قبل از بارداری و یا بعد از آن، انجام داد؟

ابتدا بهتر است با نحوه انجام جراحی لابیاپلاستی کمی بیشتر آشنا شوید.

در لابیاپلاستی، اندازه لابیا مینور و ماژور کاهش می یابد. با انجام این جراحی، علاوه بر بهبود کارایی و عملکرد ناحیه واژن، فرد احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. افراد بارداری که تمایل به انجام لابیاپلاستی دارند، بهتر نکات زیر را نیز در نظر داشته باشند:

لابیاپلاستی در دوران بارداری

دلیلی برای انجام لابیاپلاستی حین دوران بارداری وجود ندارد، زیرا

  • لابیاپلاستی تحت بی حسی عمومی انجام می شود و ممکن است عوارضی را برای سلامت جنین همراه داشته باشد.
  • تغییرات هورمونی در دوران بارداری، باعث می شوند تا لابیاها بزرگ و متورم شوند. چنین حالتی موقتی بوده و بعد از زایمان برطرف خواهد شد. در صورتی که از اندازه لابیاهای خود قبل از بارداری، راضی نیستید، این جراحی را به بعد از زایمان موکول کنید.
  • زایمان باعث تغییر شکل لابیاها می شود، در حین زایمان، لابیاها دچار کشیدگی شده و تغییر شکل می دهند، به همین خاطر بسیاری از زنان بعد از بارداری، خواهان انجام لابیاپلاستی هستند، به خصوص اگر دیگر تمایلی به بارداری نداشته باشند.

آیا لابیاپلاستی قبل از بارداری امکان پذیر است و اگر انجام شود بازگشت دارد یا خیر ، برای دانستن این نکته ادامه مطالب را مطالعه نمایید .

لابیاپلاستی قبل از بارداری

در صورتی که تمایل به بارداری دارید، بهتر است این جراحی را بعد از زایمان انجام دهید. زیرا بنا به دلایل گفته شده، قطعا ظاهر لابیاها در حین بارداری و بعد از زایمان تغییر می کند، و شما بایستی مجدد این جراحی را انجام دهید، توصیه می شود جراحی زیبایی واژن را بعد از زایمان انجام دهید .

لابیاپلاستی بعد از بارداری

بعد از بارداری، دلیلی برای به تعویق انداختن این جراحی وجود ندارد، به خصوص اگر دیگر برنامه ای برای بارداری مجدد نداشته باشید، با  مشورت جراح می توانده اندازه طبیعی لابیا را بدانید و خود را برای جراحی زیبایی لابیا آماده کنید

دکتر میترا بهمن پور، متخصص زنان و زایمان بهترین مشاوره را در خصوص لابیاپلاستی در دوران بارداری، قبل و بعد از آن، به بیماران خود ارائه می دهد.

هزینه لابیاپلاستی دکتر بهمن پور چقدر است ؟

هزینه لابیاپلاستی دکتر بهمن پور

هزینه لابیاپلاستی دکتر بهمن پور یکی از سوالاتی است که اکثر بیماران بیان می کنند ،که در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که با توجه به این کیلتوریس نیاز به جراحی دارد و یا اینکه لابیاها چه میزان افتاده است هزینه لابیاپلاستی متفاوت است .

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص  می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید

شماره ی تماس

  • 1831
  • 26641827
  • 26641908
  • 09120897425

برخی از خدمات خانم دکتر بهمن پور جراح لابیاپلاستی در تهران

  • متخصص گوارش و داخلی
  • ۰
  • ۰

اقدامات بعد از تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن چرا باید انجام شود ؟ آیا تزریق چربی به دستگاه تناسلی درد دارد ؟ آیا تزریق چربی به واژن نیاز به بی هوشی دارد ؟ آیا پس از تزریق چربی باید بستری شویم ؟ تا چه میزان تزریق چربی به واژن باید انجام شود ؟ این سوالاتی است که بیماران دکتر بهمن پور به صورت متداول در خصوص تزریق چربی به لابیاها و یا واژن بیان می کنند ، در این مقاله ما علاوه بر پاسخ دادن به این سوالات به بیان اقدامات بعد از تزریق چربی به واژن می پردازیم .

تزریق چربی به دستگاه تناسلی عمدتا در خانم های مجرد و یا خانم هایی که زایمان طبیعی نداشته اند، انجام می شود. زیرا در این افراد، الاستیسیته و استحکام دیواره واژن، تغییری نکرده و نیازی به تنگ کردن واژن نخواهد بود. بلکه تنها با تزریق چربی، اندازه دیواره داخلی واژن بیشتر می شود، و در نتیجه، لذت جنسی نیز افزایش می یابد.
در این شیوه، ابتدا چربی از سایر قسمت های بدن مانند شکم و یا ران گرفته، و به واژن تزریق می شود. این تزریق تا 5 سانتی متری داخل واژن صورت می گیرد و عمق تزریق به اندازه ای است که بافت های سطحی واژن نیز تحت تاثیر این تزریق قرار می گیرند.

چرا  تزریق چربی به واژن  سبب افزایش میل جنسی می شود ؟

درصورتی که خانمی از اختلال ارگاسم نقطه جی رنج می برد، تزریق چربی به این نقطه و نواحی اطراف، می تواند باعت تحریک این ناحیه و افزایش لذت جنسی شود.
هدف از تزریق چربی، می تواند افزایش اندازه و حجم لابیا و یا چین های خارجی واژن باشد. حتی در برخی افراد، عدم تقارن لابیاها برطرف و استحکام این ناحیه نیز افزایش خواهد یافت.

اقدامات بعد از تزریق چربی به واژن

اقدامات بعد از تزریق چربی به واژن

– بهتر است تا 72 ساعت از برقراری رابطه جنسی خودداری شود
– تا 72 ساعت نباید دوش آب گرم گرفت
– فرد یک هفته بعد از تزریق می تواند کار خود را از سر بگیرد
– انجام فعالیت های سنگین و شدید بدنی باید تا یک ماه به تاخیر بیفتد
نتایج این تزریق، بلافاصله قابل مشاهده می باشد. ممکن است برخی بیماران مقداری درد و التهاب را تجربه کنند که البته به مرور زمان برطرف خواهد شد. بعد از تزریق، شاهد جوان تر شدن ظاهر لابیاهای خود خواهید بود.
قبل از انجام تزریق، دکتر میترا بهمن پور، متخصص زنان و زایمان بهترین مشاوره را با شما خواهد داشت و اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

تزریق چربی به نقطه جی یکی از راه های افزایش ارگاسم در بانوان می باشد ، با کمک این روش می توان میل جنسی را در بانوان افزایش داد.

سوالات متداول تزریق چربی

  • چه میزان می توان تزریق چربی به دستگاه تناسلی را می توان انجام داد ؟

تزریق چربی به لابیا و یا دستگاه تناسلی را  جراح بر اساس نیاز به بیمار و اینکه چه میزان نیاز دارد تعیین می کند ، به همین دلیل نمی توان به شکل دقیق تعیین کرد که چه میزان چربی به دستگاه تناسلی باید تزریق شود .

  • سلام خانم دکتر من از شهرستان می خوام بیام ، تزریق چربی به لابیا را می خوام انجام بدم ؟ آیا بعد از تزریق چربی به لابیا نیازه که بستری شم ؟

سلام عزیزم ، خیر نیازی به بستری شدن نیست ، شما پس از تزریق چربی به دستگاه تناسلی می توانید تمامی کارهای خود را از سر بگیرید.

  • سلام ، دکتر زیبا میشه این سوال منم جواب بدید، من  شنیدم تزریق چربی به نقطه جی سبب بالا رفتن افزایش ارگاسم در بانوان می شود ؟ این امر درسته ؟ اگر درسته شما تزریق چربی به واژن نقطه جی انجام می دهید ؟

سلام ، عزیزم نقطه جی همه ی بانوان ندارند ، اما اگر شخص نقطه جی داشته باشند ، تزریق چربی به واژن برای آنها انجام می شود تا ارگاسم را در آنها بالا ببرند .

تزریق چربی به دستگاه تناسلی معمولا با بی حسی موضعی انجام می شود ، اما در شرایط خاص بسته به نیاز بیمار ممکن است که تزریق چربی به واژن را با بی هوشی انجام داد .

  • دکتر جان خیلی مطالبتون کامل ، اما من نزدیک سن یائسگی هستم ؟ می خواستم ببینم می تونم تزریق چربی به واژن را با توجه به این نزدیک سن یائسگی هستم انجام بدم ؟

سلام عزیزم ، با توجه به اینکه شما نزدین سن یائسگی هستید ، تزریق چربی به واژن به شما کمک می کند که میل جنسیتان افزایش یابد ، چون در سن یائسگی شخص به طور طبیعی با برخی از تغییرات همراه است ، تزریق چربی به بیمار کمک شایانی می کند که ازبرخی از مشکلات یائسگی در امان باشد ، به شما توصیه می شود که برای درمان خشکی واژن که در این سن رخ می دهد نیز اقدام کنید .

  • هزینه تزریق چربی به لابیا را لطفا بفرمایید ؟

هزینه تزریق چربی به لابیا برای هر شخص بسته به میزان تزریق متفاوت است ، پس از معاینه شخص می توان تعیین کرد که  هزینه تزریق چربی به لابیاچقدر می شود .

  • دکتر من می خوام عمل لابیاپلاستی همزمان با تزریق چربی به واژن انجام بدم ؟ انجام این دوتا عمل با هم امکان دارد ؟

دوست عزیز شما می توانید عمل لابیاپلاستی همزمان با تزریق چربی به واژن انجام دهید ، قبل از انجام این دو عمل باید یکسری آزمایشات را انجام دهید .

  • متخصص گوارش و داخلی