گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

اهمیت هریک از سیستم های بدنی در حفظ حیات جسم غیر قابل چشم پوشی است یکی از این سیستم ها سیستم گوارشی است که در این سایت اطلاعات مفید و جالب توجهی را در خصوص بیماری های این بخش و درمان های متفاوت در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم .

  • ۰
  • ۰


جراحی زیبایی واژن

لابیاپلاستی

لابیا قسمتی از دستگاه تناسلی است که در قسمت داخل قرار گرفته و معمولاً در بعضی از افراد در حالت بلند و تیره است  و ممکن است نا قرینه باشد که در این هنگام فرد احساس ناراحتی می کند و از لحاظ شکل ظاهری احساس خوبی ندارد و به هنگام روابط جنسی اذیت می شوند.

خدمات در این مرکز زیر نظر بهترین پزشکان انجام می شود خوشبختانه یکی از تنها مرکز جراحی محسوب می شود که مجهز به آزمایشگاه است و به خوبی می توان آزمایشگاه لازم و انجام عملیات خونرسانی را انجام داد. جهت تماس با این مرکز می توانید با شماره 02188209101 تماس حاصل فرمایید .

بهترین روش درمانی، جراحی لابیاپلاستی است که در این نوع جراحی تمامی قسمت های بلند و تیره و ناقرینگی لابیا ، کاملاً اصلاح می شود و قسمتی که با تمایلات و با احساسات ارتباط دارد به هیچ عنوان دست زده نمی شود و پوست های شل شده که امکان دارد بلند شده باشد و افزایش سایز پیدا کرده باشد اصلاح می شود و لیفت داده می شود تمامی قسمت های بلند و چروک برداشته می شود و در بعضی مواقع نیاز به کوتاهی دارد و معمولاً نیم سانت الی یک سانت از قسمت بالا نگه داشته می شود و در این حالت به یک شکل شکیل و مطلوب تبدیل می شود .

  • ۹۷/۰۵/۱۴
  • متخصص گوارش و داخلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی