گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

اهمیت هریک از سیستم های بدنی در حفظ حیات جسم غیر قابل چشم پوشی است یکی از این سیستم ها سیستم گوارشی است که در این سایت اطلاعات مفید و جالب توجهی را در خصوص بیماری های این بخش و درمان های متفاوت در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم .

  • ۰
  • ۰

لابیاپلاستی در بارداری

سوالات متداولی در خصوص لابیاپلاستی بیان می شود ، یکی از سوالات متداولی که اکثر مراجعه کنندگان بیان می کنند این است که آیا لابیاپلاستی در بارداری امکان پذیر است ؟ آیا لابیاپلاستی قبل از بارداری انجام شود بهتر است  ؟ بعد از زایمان کی می توان لابیاپلاستی را انجام داد ؟ در این مقاله به بیان لابیاپلاستی در بارداری ، لابیاپلاستی قبل از بارداری و لابیاپلاستی بعد از بارداری نکاتی را بیان می کنیم تا بیشتر با این جراحی زیبایی واژن آشنا شوید .

قبل از هر چیز درباره لابیاپلاستی باید بدانید :

لابیاپلاستی در بارداری

لابیاپلاستی ، شیوه ای است که به بهبود ظاهر و تغییر اندازه لابیاها کمک می کند و منجر به افزایش اعتماد به نفس حین رابطه جنسی می شود. در دوران بارداری، هورمون ها و ظاهر بدن دستخوش تغییراتی می شوند، لابیاها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اما آیا می توان لابیاپلاستی را در دوران بارداری انجام داد؟ یا بهتر است این جراحی را قبل از بارداری و یا بعد از آن، انجام داد؟

ابتدا بهتر است با نحوه انجام جراحی لابیاپلاستی کمی بیشتر آشنا شوید.

در لابیاپلاستی، اندازه لابیا مینور و ماژور کاهش می یابد. با انجام این جراحی، علاوه بر بهبود کارایی و عملکرد ناحیه واژن، فرد احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. افراد بارداری که تمایل به انجام لابیاپلاستی دارند، بهتر نکات زیر را نیز در نظر داشته باشند:

لابیاپلاستی در دوران بارداری

دلیلی برای انجام لابیاپلاستی حین دوران بارداری وجود ندارد، زیرا

  • لابیاپلاستی تحت بی حسی عمومی انجام می شود و ممکن است عوارضی را برای سلامت جنین همراه داشته باشد.
  • تغییرات هورمونی در دوران بارداری، باعث می شوند تا لابیاها بزرگ و متورم شوند. چنین حالتی موقتی بوده و بعد از زایمان برطرف خواهد شد. در صورتی که از اندازه لابیاهای خود قبل از بارداری، راضی نیستید، این جراحی را به بعد از زایمان موکول کنید.
  • زایمان باعث تغییر شکل لابیاها می شود، در حین زایمان، لابیاها دچار کشیدگی شده و تغییر شکل می دهند، به همین خاطر بسیاری از زنان بعد از بارداری، خواهان انجام لابیاپلاستی هستند، به خصوص اگر دیگر تمایلی به بارداری نداشته باشند.

آیا لابیاپلاستی قبل از بارداری امکان پذیر است و اگر انجام شود بازگشت دارد یا خیر ، برای دانستن این نکته ادامه مطالب را مطالعه نمایید .

لابیاپلاستی قبل از بارداری

در صورتی که تمایل به بارداری دارید، بهتر است این جراحی را بعد از زایمان انجام دهید. زیرا بنا به دلایل گفته شده، قطعا ظاهر لابیاها در حین بارداری و بعد از زایمان تغییر می کند، و شما بایستی مجدد این جراحی را انجام دهید، توصیه می شود جراحی زیبایی واژن را بعد از زایمان انجام دهید .

لابیاپلاستی بعد از بارداری

بعد از بارداری، دلیلی برای به تعویق انداختن این جراحی وجود ندارد، به خصوص اگر دیگر برنامه ای برای بارداری مجدد نداشته باشید، با  مشورت جراح می توانده اندازه طبیعی لابیا را بدانید و خود را برای جراحی زیبایی لابیا آماده کنید

دکتر میترا بهمن پور، متخصص زنان و زایمان بهترین مشاوره را در خصوص لابیاپلاستی در دوران بارداری، قبل و بعد از آن، به بیماران خود ارائه می دهد.

هزینه لابیاپلاستی دکتر بهمن پور چقدر است ؟

هزینه لابیاپلاستی دکتر بهمن پور

هزینه لابیاپلاستی دکتر بهمن پور یکی از سوالاتی است که اکثر بیماران بیان می کنند ،که در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که با توجه به این کیلتوریس نیاز به جراحی دارد و یا اینکه لابیاها چه میزان افتاده است هزینه لابیاپلاستی متفاوت است .

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص  می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید

شماره ی تماس

  • 1831
  • 26641827
  • 26641908
  • 09120897425

برخی از خدمات خانم دکتر بهمن پور جراح لابیاپلاستی در تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی