گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

اهمیت هریک از سیستم های بدنی در حفظ حیات جسم غیر قابل چشم پوشی است یکی از این سیستم ها سیستم گوارشی است که در این سایت اطلاعات مفید و جالب توجهی را در خصوص بیماری های این بخش و درمان های متفاوت در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم .

  • ۰
  • ۰

یائسگی زود رس

یائسگی زود رس

به طور معمول یک رنج متوسط که برای یائسگی بیان شده است ، رنج سنی 45  سال تا 52 سال را رنج سنی مبتلا شدن به یاسئسگی بیان کردند که این رنج سنی ممکن است در برخی از اشخاص زودتر و در برخی دیرتر بروز کند در نتیجه عدد ثابتی نیست .

بانوان و دختران باید به این نکته توجه نمایند در صورتی که اگر مادرشان در سن 52 سال به یائسگی مبتلا شود ، این صرفا به این معنی نیست که حتما آنها هم در این سن به یائسگی مبتلا می شوند .

البته شایان ذکر است که ژنتیک تا حدی در سن مبتلا شدن به یائسگی تاثیر گذار است ، اما سایر عوامل بیشتر در سن یاسئگی و عوامل آن تاثیر گذار است .

عوامل یائسگی زود رس

شایان ذکر است که راه کارهای وجود دارد که می تواند پیشگیری کرد از یائسگی زود رس و یا در صورت مبتلا شدن به یائسگی عوارض آن مانند چروک های پوستی و یا اختلالات خواب و … را کنترل کرد تا شخص کمترین مشکلات را در این دوران داشته باشد .

پیشگیری از یائسگی زود رس

یکی از سوالات مکرری که پرسیده می شود این است که آیا یائسگی زود رس قابل پیشگیری است ؟

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که می توان با کمک راهکارهای که وجود دارد از مبتلا شدن به یائسگی زود رس پیشگیری کرد .

عوامل تاثیر گذار در یائسگی زود رس

مصرف داروهای هورمونی بیش از حد

در برخی از موارد پدر و مادر با اصرار بیش از حد خواستار افزایش قد فرزند خود هستند ، در نتیجه با مصرف بیش از آمپول های هورمونی برای قد ، سبب از بین رفتن هورمون های قاعدگی می شوند که این امر یائسگی زود رس را برای شخص به ارمغان می آورد ، زیرا سبب از بین رفتن تخمدان فعال در بدن شخص می شود .

البته باید بیان کرد که اگر آمپول ها زیر نظر متخصص قد و با توصیه او باشد برای شخص مشکلی ایجاد نمی کند .

انواع کیست ها

در بانوانی که کیست های ریز ریز دارند در اصلاح PCO دارند و یا کیست ها تخمدانی که شخص دارد ،  پزشک ممکن است که یکسری داروی هورمونی برای درمان آنها پیشنهاد کند ، دستکاری تخمدان باعث می گردد ، ذخیره تخمدان کاهش یابد ، در نتیجه شخص را در معرض مبتلا شدن به یائسگی زود قرار می دهد .

تحریک تخمک گذاری برای بچه دار شدن

در مواقعی شخص مشکل دارد و برای بچه دار شدن تحریک تخمک گذاری را با مصرف داروهای هورمونی انجام می دهد ، شخص را در معرض مبتلا شدن به یائسگی زود رس قرار می دهد زیرا هر ماه به جای آزاد کردن یک تخمک ، به زور دارو و آمپول 5 الی 6 تا تخمک را آزاد می کنند که سه چهار آنهام معمولا به درد نمی خورد ، در نتیجه تخمک بیشتری را آزاد می کنند که همین عوامل سبب یائسگی زود رس می شود ، زیرا به مرور زمان تخمدان از تخمک خالی می شود .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان و متخصص زنان به تمامی بانوان توصیه می کنند که درمان به جای هورمونی بانوان بسیار در این زمینه کمک کننده است .

بانوان نباید برای هر درمان خود مصرف خود سرانه داشته باشند .

شما عزیزان بخواهید در خصوص سایر جراحی های زیبایی واژن اطلاعات کسب نمایید می توانید بر مقالات ذیل کیلیک نمایید :

نظرات (۳)

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان و متخصص زنان به تمامی بانوان توصیه می کنند که درمان به جای هورمونی بانوان بسیار در این زمینه کمک کننده است .

بانوان نباید برای هر درمان خود مصرف خود سرانه داشته باشند .

  • دکتور تجمیل
  • دکتور تجمیل،  السیاحة العلاجیة فی ایران تتمیز بکفاءة عالیة وأسعار معقولة خاصّة فی حقل عملیات التجمیل فی عاصمة عملیة تجمیل الانف العالمیة طهران مع دکتور تجمیل دلیل السیاحة الطب التجمیلی وعملیات التجمیل فی ایران.

  • علاج العقم فی ایران
  • یتعلّق الإخصاب الطّبیعی بأسباب و ظروف عدیدة و تقلّ نسبة الإخصاب فی حالة اضطراب أی من الظروف أو لم یتمّ فیها الإخصاب. یعدّ العقم من القضایا التی لایرجّحها أی أحد و کثرت هذه الظّاهرة فی السّنوات الأخیرة. لو کان الزّوجان لا یستطیعان أن ینجبا طفلاً بعد سنة من العلاقة الجنسیّة و دون استخدام الطرق الواقیة من ذلک یبتلیان بالعقم. بإمکان الطّرق المتعدّدة لعلاج العقم أن تساعد الأرواح التی لاتستطیع الإنجاب و تهیّئ لهم فرصة لإنجاب الأطفال.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی