گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

اهمیت هریک از سیستم های بدنی در حفظ حیات جسم غیر قابل چشم پوشی است یکی از این سیستم ها سیستم گوارشی است که در این سایت اطلاعات مفید و جالب توجهی را در خصوص بیماری های این بخش و درمان های متفاوت در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم .

  • ۰
  • ۰

تنگ کردن واژن با آب انار

همیشه این سوال برای اشخاص مختلف ایجاد می شود که تنگ کردن واژن با آب انار ممکن است ؟ روش های طبیعی تا چه حد تنگ کردن شان ماندگار است ؟ آیا تنگ کردن واژن با آب انار مانند لیزر عمل می کند یا خیر ؟ در این مقاله ما به بیان پاسخ شما عزیزان در خصوص تنگ کردن واژن با آب انار می پردازیم .

تنگ کردن واژن با آب انار

دکتر بهمن پور در ابتدا به بانوان توصیه می کند که روزانه یک لیوان آب انار بنوشند ، زیرا آب انار فواید بسیار زیادی دارد ، زیرا مواد روی پوست انار و میوه انار وجود دارد حاوی آنتی اکسیدان بسیار فراوانی هست که مواد داخل انار و میوه انار سبب افزایش عمل فیبروپلاست ها می شود .

با مصرف آب انار و انار کلاژن سازی در بدن شخص بهتر خواهد بود .

فواید آب انار

از فواید این میوه در بدن می توان به جوانسازی پوست و مو اشاره کرد ، علاوه بر آن جوانسازی بافت های مختلف بدن می شود .

تنگ کردن واژن با آب انار

تنگ کردن واژن با آب انار به هیچ وجه انجام نمی شود ، زیرا خاصیت قابضی که دارد ، در زمان میل کردن در دهان شما این ویژگی را تجربه کرده اید ، این خاصیت بسیار موقت است و پس از چند دقیقه به اتمام می رسد .

تنگ کردن واژن با آب انار

درخصوص بافت واژن هم باید بیان کرد که مصرف آب انار جهت تنگ کردن واژن  چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد  ، بافت واژن چند لحظه آن را جذب خواهد کرد ، تنگ کردن واژن با آب انار حتی یک روز به طول نمی انجامد ، پس این دیدگاه اشتباه است که تنگ کردن واژن با آب انار امکان دارد .

دکتر میترا بهمن پور جراح زیبایی زنان به روش های مختلفی تنگ کردن واژن را انجام می دهند :

تنگ کردن واژن با لیزر

به کمک لیزرهای مختلفی که دکتر بهمن پور در مطبشان دارند ، تنگ کردن واژن امکان پذیر است ، تنگ کردن واژن با لیزر فواید بسیاری دارد که در مقاله تنگ کردن واژن با لیزر به بیان این نکته پرداخته ایم .

تنگ کردن واژن با نخ

به کمک نخ های واژینال می توان تنگ کردن واژن را نجام داد ، این نخ ها مخصوص واژینال می باشند ، به این روش تنگ کردن واژن با نخ می گویند.

تنگ کردن واژن با جراحی

در این روش جراح با کمک عمل جراحی تنگ کردن واژن را انجام می دهد .

سایر مقالات مرتبط به تنگ کردن واژن

  • ۹۷/۰۶/۲۴
  • متخصص گوارش و داخلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی