گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

اهمیت هریک از سیستم های بدنی در حفظ حیات جسم غیر قابل چشم پوشی است یکی از این سیستم ها سیستم گوارشی است که در این سایت اطلاعات مفید و جالب توجهی را در خصوص بیماری های این بخش و درمان های متفاوت در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم .

  • ۰
  • ۰

پارگی پس از لابیاپلاستی

پارگی پس از لابیاپلاستی چیست ؟ چرا پارگی پس از لابیاپلاستی رخ می دهد ؟ عوامل تاثیر گذار بر پارگی پس از لابیاپلاستی چیست ؟ بهترین روش درمان پارگی پس از لابیاپلاستی چیست ؟

پارگی پس از لابیاپلاستی که به آن دهیسنس می گویند ، به طور کلی باید بیان کرد که یکی از عوارض لابیاپلاستی در موارد اندک در برخی از انواع لابیاپلاستی دهیسنس یا پارگی پس از لابیاپلاستی می باشد ، دکتر بهمن پور بیان می کنند که هر ناحیه از بدن شرایط خاص خود را دارد ، بسته به وضعیت هر شخص جراحی زیبایی واژن برای اول متغیر است

پارگی پس از لابیاپلاستی

آیا می دانستید که دهیسنس را می توان با انتخاب  جراح متبحر به حداقل رساند ، بیمارانی که به دکتر بهمن پور مراجعه می کنند بسیار اندک دچار پارگی پس از لابیاپلاستی می شوند ، به گونه ای که این موارد بسیار نادر در مطب ایشان رخ می دهد .

بافت لابیاها

لابیاها یک بافت بسیار ظریفی می باشند که جنس مخاطی دارند ، لابیاها به دلیل اینکه بسیار بزرگ هستند و جراح زیبایی واژن سعی می کند که آن را به شکلی که شخص می خواهد ، در بیارد ، جراحی بسیار بزرگی انجام می شود که بخش از لابیاها را کاهش می دهد در واقع عروق ناحیه دستگاه تناسلی را شخص از دست می هد ، به دلیل اینکه حس لابیامینورها خیلی زیاد نیست شخص پس از لابیاپلاستی دچار کاهش میل جنسی نمی گردد زیرا در ناحیه کلیتوریس بیشترین حس وجود دارد .

پس از لابیاپلاستی

پس از لابیاپلاستی به دلیل اینکه جراح پوسته روی کلیتوریس را نازک می کند ، حس جنسی افزایش پیدا می کند ، اما در بخش لابیاها عروق از بین می رود این عروق خون رسان وظیفه خون رسانی ناحیه را برعهده دارند ، در زمان جراحی این عروق قطع می گردد در نتیجه باید دوباره ترمیم گردد ، دوباره ترمیم کردن این عروق نیاز به مدت زمان خاصی دارد .

یکی از علت های جداشدگی لابیاها پس از جراحی عمل زیبایی لابیا می تواند بر اثر مصرف سیگار و دخانیات باشد .

جداشدگی لابیاها پس از لابیاپلاستی می تواند بر اثر یکی از عوارض لابیاپلاستی باشد که با ترمیم مجدد این مشکل برطرف می گردد ، در لابیاهای بسیار بزرگ این اتفاق ممکن است بروز کند ، زیرا بخش وسیعی از بافت لابیاها به دلیل زیبایی انجام می شود و سایز لابیاها کاهش می یابد ممکن است ناحیه واژن ترمیم می کند ، ترمیم مخاط به پوست باشد که یک بافت را با یک بافت دیگر ترمیم می شود ، در مواقعی که جراح پوست را به پوست می چسباند ، خیلی مشکلی ایجاد نمی گردد .

توصیه دکتر بهمن پور

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که در جراحی لابیاپلاستی بعضی از مواقع جراح به خاطر زیبایی لابیاها مخاط را با پوست ترمیم می کند ، به دلیل متفاوت بودن جنس این دو بافت با یکدیگر ممکن است این کار در برخی از اشخاص نیاز به یک یا دوبار انجام باشد ، پارگی پس از لابیاپلاستی را می توان با عمل ترمیمی لابیاپلاستی درمان کرد .

در بعضی از بیماران به دلایل خاصی جراح نیاز است که این کار را انجام دهد در نتیجه شخص ممکن است با جدا شدگی لابیا پس از لابیاپلاستی یا همان پارگی پس از لابیاپلاستی روبرو شود ، البته نیاز به ذکر است در موارد بسیار اندکی ممکن است این کار انجام شود .

این کار را جراح به این دلیل انجام می دهد که نتایج زیبایی در برخی از اشخاص با این روش بسیار بهتر است ، این روش خیلی عارضه خطرناکی نیست ، حتی ممکن است بیماران بسیار نگران این امر شوند و بسیار از این رخداد وحشت می کنند و با دلهره خاصی به جراح مراجعه می کنند و بیان می کنند که لابیا دچار پارگی شده است ، اما عارضه خطرناکی نیست .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن به روش خاصی بافت ها را به هم نزدیک می کند و ترمیم لابیاها را انجام می دهد ،  در برخی از اشخاص بسته به پاسخ بدن هر شخص به ترمیم ممکن است این کار دوبار دیگر نیز صورت بگیرد ، اما این پارگی قابل ترمیم است .

علت های پارگی پس از لابیاپلاستی

  • سیگار
  • دخانیات
  • ویروس HPV
  • مصرف سیگار

سیگار و دخانیات یکی از مهم ترین علت های پارگی پس از لابیاپلاستی که متاسفانه آماری که بدست آمده است ، اخیرا تعداد زیادی از بانوان سیگار مصرف می کنند که دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان به تمامی بیماران خود توصیه می کنند که از سه هفته قبل از لابیاپلاستی مصرف سیگار و قلیان را قطع نمایند ، هم چنین بیماران تا سه هفته پس از لابیاپلاستی باید مصرف سیگار و قلیان قطع گردد تا شخص با مشکل تاخیر در روند بهبودی و پارگی پس از لابیاپلاستی مواجه نشود .

آیا می دانستید که یکی از علت های پارگی پس از لابیاپلاستی ویروس HPV است .

ویروس HPV

در تمامی کتاب ها متحدالقول بیان شده است که سبب پارگی پس از لابیاپلاستی می شود ، ویروس HPV است ، این ویروس متاسفانه بسیار شایع است ، آمار بیانگر این از هر هفت خانم یک نفر به این ویروس مبتلا است که این آمار بالا بسیار ناراحت کننده است .

این ویروس چه در بدن شخص فعال باشد چه بعدا فعال شود و یا سابقه مبتلا شدن به این ویروس را داشته باشد ، به احتمال بسیار زیادی دچار پارگی پس از لابیاپلاستی می شود .

سیستم ایمنی

سیستم ایمنی را دچار مخاطره می نماید ، در برخی از اشخاص به دلیل داشتن سیستم ایمنی بهتر ترمیم زخم بهتر است ، اما در برخی از اشخاص به دلیل سیستم ایمنی ضیعف تر ترمیم زخم مدت زمان بیشتری نیاز دارد که این امر سبب جداشدگی لابیا پس از لابیاپلاستی می گردد .

به طور کلی باید بیان کرد که این عارضه بسیار خطرناک نیست و قابل درمان است ، به دلیل اینکه سن مراجعین بسیار پایین است و تجربه کمتر جراحی را دارند ، بسیار نگران می شوند .

یکی دیگر از علت پارگی لابیاها در اثر زایمان می باشد که می توان به درمان پارگی لابیاها پس از زایمان اقدام کرد .

عمل لابیاپلاستی با لیزر کمترین خطرات و عوارض را به همراه دارد که شخص با نقاهت کوتاه مدت می تواند به انجام کارهای روزانه خود بازگردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لابیاپلاستی و مراقبت های پس از آن می توانید به بخش تصاویر لابیاپلاستی در سایت مراجعه نمایید :

برای دیدن بخش تصاویر لابیاپلاستی بر روی لینک ذیل کلیک کنید :

تصاویر لابیاپلاستی

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص  می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید

شماره ی تماس

  • 1831
  • 26641827

  • ۹۷/۰۳/۲۰
  • متخصص گوارش و داخلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی