گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

اهمیت هریک از سیستم های بدنی در حفظ حیات جسم غیر قابل چشم پوشی است یکی از این سیستم ها سیستم گوارشی است که در این سایت اطلاعات مفید و جالب توجهی را در خصوص بیماری های این بخش و درمان های متفاوت در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم .

  • ۰
  • ۰

اقدامات بعد از تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن چرا باید انجام شود ؟ آیا تزریق چربی به دستگاه تناسلی درد دارد ؟ آیا تزریق چربی به واژن نیاز به بی هوشی دارد ؟ آیا پس از تزریق چربی باید بستری شویم ؟ تا چه میزان تزریق چربی به واژن باید انجام شود ؟ این سوالاتی است که بیماران دکتر بهمن پور به صورت متداول در خصوص تزریق چربی به لابیاها و یا واژن بیان می کنند ، در این مقاله ما علاوه بر پاسخ دادن به این سوالات به بیان اقدامات بعد از تزریق چربی به واژن می پردازیم .

تزریق چربی به دستگاه تناسلی عمدتا در خانم های مجرد و یا خانم هایی که زایمان طبیعی نداشته اند، انجام می شود. زیرا در این افراد، الاستیسیته و استحکام دیواره واژن، تغییری نکرده و نیازی به تنگ کردن واژن نخواهد بود. بلکه تنها با تزریق چربی، اندازه دیواره داخلی واژن بیشتر می شود، و در نتیجه، لذت جنسی نیز افزایش می یابد.
در این شیوه، ابتدا چربی از سایر قسمت های بدن مانند شکم و یا ران گرفته، و به واژن تزریق می شود. این تزریق تا 5 سانتی متری داخل واژن صورت می گیرد و عمق تزریق به اندازه ای است که بافت های سطحی واژن نیز تحت تاثیر این تزریق قرار می گیرند.

چرا  تزریق چربی به واژن  سبب افزایش میل جنسی می شود ؟

درصورتی که خانمی از اختلال ارگاسم نقطه جی رنج می برد، تزریق چربی به این نقطه و نواحی اطراف، می تواند باعت تحریک این ناحیه و افزایش لذت جنسی شود.
هدف از تزریق چربی، می تواند افزایش اندازه و حجم لابیا و یا چین های خارجی واژن باشد. حتی در برخی افراد، عدم تقارن لابیاها برطرف و استحکام این ناحیه نیز افزایش خواهد یافت.

اقدامات بعد از تزریق چربی به واژن

اقدامات بعد از تزریق چربی به واژن

– بهتر است تا 72 ساعت از برقراری رابطه جنسی خودداری شود
– تا 72 ساعت نباید دوش آب گرم گرفت
– فرد یک هفته بعد از تزریق می تواند کار خود را از سر بگیرد
– انجام فعالیت های سنگین و شدید بدنی باید تا یک ماه به تاخیر بیفتد
نتایج این تزریق، بلافاصله قابل مشاهده می باشد. ممکن است برخی بیماران مقداری درد و التهاب را تجربه کنند که البته به مرور زمان برطرف خواهد شد. بعد از تزریق، شاهد جوان تر شدن ظاهر لابیاهای خود خواهید بود.
قبل از انجام تزریق، دکتر میترا بهمن پور، متخصص زنان و زایمان بهترین مشاوره را با شما خواهد داشت و اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

تزریق چربی به نقطه جی یکی از راه های افزایش ارگاسم در بانوان می باشد ، با کمک این روش می توان میل جنسی را در بانوان افزایش داد.

سوالات متداول تزریق چربی

  • چه میزان می توان تزریق چربی به دستگاه تناسلی را می توان انجام داد ؟

تزریق چربی به لابیا و یا دستگاه تناسلی را  جراح بر اساس نیاز به بیمار و اینکه چه میزان نیاز دارد تعیین می کند ، به همین دلیل نمی توان به شکل دقیق تعیین کرد که چه میزان چربی به دستگاه تناسلی باید تزریق شود .

  • سلام خانم دکتر من از شهرستان می خوام بیام ، تزریق چربی به لابیا را می خوام انجام بدم ؟ آیا بعد از تزریق چربی به لابیا نیازه که بستری شم ؟

سلام عزیزم ، خیر نیازی به بستری شدن نیست ، شما پس از تزریق چربی به دستگاه تناسلی می توانید تمامی کارهای خود را از سر بگیرید.

  • سلام ، دکتر زیبا میشه این سوال منم جواب بدید، من  شنیدم تزریق چربی به نقطه جی سبب بالا رفتن افزایش ارگاسم در بانوان می شود ؟ این امر درسته ؟ اگر درسته شما تزریق چربی به واژن نقطه جی انجام می دهید ؟

سلام ، عزیزم نقطه جی همه ی بانوان ندارند ، اما اگر شخص نقطه جی داشته باشند ، تزریق چربی به واژن برای آنها انجام می شود تا ارگاسم را در آنها بالا ببرند .

تزریق چربی به دستگاه تناسلی معمولا با بی حسی موضعی انجام می شود ، اما در شرایط خاص بسته به نیاز بیمار ممکن است که تزریق چربی به واژن را با بی هوشی انجام داد .

  • دکتر جان خیلی مطالبتون کامل ، اما من نزدیک سن یائسگی هستم ؟ می خواستم ببینم می تونم تزریق چربی به واژن را با توجه به این نزدیک سن یائسگی هستم انجام بدم ؟

سلام عزیزم ، با توجه به اینکه شما نزدین سن یائسگی هستید ، تزریق چربی به واژن به شما کمک می کند که میل جنسیتان افزایش یابد ، چون در سن یائسگی شخص به طور طبیعی با برخی از تغییرات همراه است ، تزریق چربی به بیمار کمک شایانی می کند که ازبرخی از مشکلات یائسگی در امان باشد ، به شما توصیه می شود که برای درمان خشکی واژن که در این سن رخ می دهد نیز اقدام کنید .

  • هزینه تزریق چربی به لابیا را لطفا بفرمایید ؟

هزینه تزریق چربی به لابیا برای هر شخص بسته به میزان تزریق متفاوت است ، پس از معاینه شخص می توان تعیین کرد که  هزینه تزریق چربی به لابیاچقدر می شود .

  • دکتر من می خوام عمل لابیاپلاستی همزمان با تزریق چربی به واژن انجام بدم ؟ انجام این دوتا عمل با هم امکان دارد ؟

دوست عزیز شما می توانید عمل لابیاپلاستی همزمان با تزریق چربی به واژن انجام دهید ، قبل از انجام این دو عمل باید یکسری آزمایشات را انجام دهید .

  • ۹۷/۰۳/۰۶
  • متخصص گوارش و داخلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی