گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

اهمیت هریک از سیستم های بدنی در حفظ حیات جسم غیر قابل چشم پوشی است یکی از این سیستم ها سیستم گوارشی است که در این سایت اطلاعات مفید و جالب توجهی را در خصوص بیماری های این بخش و درمان های متفاوت در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم .

  • ۰
  • ۰

جراحی کیست تخمدان در شیراز

کیست تخمدان در بین بانوان بسیار شایع است ، می توان گفت نیمی از بانوان  از راهکارهای درمانی آن بی اطلاع هستند . کیست تخمدان معمولا درون تخمدان رشد می کند و بیشتر این کیست ها حاوی مایع می باشند . کیست تخمدان انواع مختلفی دارد اما نوع شایعی که بیشتر  در بین بانوان دیده می شود ،کیست های فولیکولی می باشند . کیست فولیکول بسیار شایع است و ممکن است در هر مقطعی  زنان را دچار کند .

دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز بعد از معاینه بیمار بهترین روش درمانی را پیشنهاد میکند  ،گاهی ممکن است این کیست ها تنها با مصرف دوره ای کوتاه از داروها بر طرف شود اما در مواردی که مصرف دارو و سایر روش ها کمک کننده نمی باشد ،دکتر پوربرفه ای برای بانوان شیرازی جراحی کیست تخمدان در شیراز را انجام می دهند .

جراحی-کیست-تخمدان-در-شیراز

جراحی کیست تخمدان در شیراز با لاپاراسکوپی

گاهی برخی از کیست ها منجر به درد شدید در فرد می گردند و با کمک تمامی روش های  غیر جراحی نیز از بین نمی روند ،در این صو رت تنها راه درمان جر احی کیست تخمدان می باشد .

جراحی کیست تخمدان با استفاده از لاپاراسکوپی یکی از روش های درمانی  است که تهاجم کمتری نسبت به سایر روش های دارد . در طی جراحی کیست تخمدان با کمک لاپاراسکوپی ابتدا متخصص زنان بر ش هایی در دیواره های شکم ایجاد می کند ،این برش ها حداکثر ۱ سانتی متر می باشند و با کمک آن ها لاپاراسکوپ وارد بدن فرد می شود .بعد از وارد شدن لاپاراسکوپ به بدن ،امکان مشاهده داخل بدن  از جمله شکم و لگن برای متخصص زنان در شیراز  ایجاد می شود ،بعد از مشاهده  کیست تخمدان در داخل شکم جراح با کمک برش دیگری  بر روی شکم کیست را خارج می کند ،البته ذکر این نکته ضروری است که در هنگام جراحی کیست تخمدان نیاز است  تا بخش بیشتری از آن در داخل شکم دست نخورده باقی بماند تا برای باروری فر د مشکل ایجاد نکند .

جراحی کیست تخمدان با استفاده از لاپاراسکوپی مزیت های فراوانی نسبت به سایر روش ها دارد

  • از جمله اینکه با حداقل تهاجم برای فرد انجام می شود
  • دوره بهبودی برای فرد به حداقل می رسد و نیاز به بستری شدن فرد به مدت طولانی در بیمارستان نمی باشد
  • همچنن جراحی لاپاراسکوپی  سبب ایجاد زخم ها ی شدید و بزرگ نمی شود زیرا با ابزار های کوچک و ظریفی این جراحی انجام می شود
  • احتمال ایجاد چسبندگی رحم  در آن به حداقل می رسد

اگر شما به دنبال متخصص زنان در شیراز هستید ، بهتر است بدانید که دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز می باشند ، امروزه خدمات زیبایی در شیراز بسیار انجام می شود که جراحی زیبایی واژن در شیراز نیز یکی از آن ها می باشد .

برخی از خدمات دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز

لابیاپلاستی در شیراز

عمل هیستروسکوپی در شیراز

زایمان طبیعی در شیراز

زایمان سزارین در شیراز

با تشکر مدیریت سایت دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز

 

  • ۹۷/۰۲/۲۰
  • متخصص گوارش و داخلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی