گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

اهمیت هریک از سیستم های بدنی در حفظ حیات جسم غیر قابل چشم پوشی است یکی از این سیستم ها سیستم گوارشی است که در این سایت اطلاعات مفید و جالب توجهی را در خصوص بیماری های این بخش و درمان های متفاوت در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم .

  • ۰
  • ۰

تقویت نقطه جی

آیا می دانید که در بدن بانوان نقطه ای بنام نقطه جی وجود دارد ؟ آیا می دانید که تقویت نقطه جی پوینت سبب بالا رفتن ارگاسم در بانوان می شود ؟ آیا می دانید که این نقطه در بانوان یک مزیت حساب می شود ؟ آیا می دانید که تقویت نقطه جی چگونه است ؟ در این مقاله به بیان پاسخ تمامی این سوالات می پردازیم .

تقویت نقطه جی (G-Spot)، روش غیر جراحی است که با بالا بردن حساسیت نقطه جی، باعث افزایش میل جنسی در زنان می شود. این نقطه، در قسمت قدامی (جلویی) دیواره واژن قرار دارد. به همین خاطر، در حین رابطه جنسی، کمترین میزان تماس و حساسیت را دارد، و در نتیجه باعث لذت جنسی کمتری می شود، یکی از این روش ها تزریق چربی به واژن است .

تقویت نقطه جی

تقویت نقطه جی سبب لذت بیشتر بانوان در زمان مقاربت جنسی می شود .

نقطه جی در بسیاری از خانم ها، نقطه بسیار حساسی است که در صورتی که تحریک شود، می تواند لذت جنسی زن را چند برابر کند. ممکن است برخی از پزشکان، آشنایی چندانی با این شیوه نداشته باشند، اما دکتر میترا بهمن پور، متخصص زنان این کار با دانش و مهارت بالایی انجام می دهد.

در این شیوه، پزشک با استفاده از اسپکولوم، فیلر (پر کننده) هیالورونیک اسید را به داخل واژن تزریق می کند، نواحی اطراف نقطه جی نیز بی حس می شوند.  تزریق چربی به واژن در حدود پانزده تا سی دقیقه طول می کشد. این شیوه درست مانند زمانی است که خانمی می خواهد تست پاپ اسمیر را انجام دهد. بعد از انجام این روش، نیازی به استراحت نیست، فرد قادر به انجام کارها و فعالیت های روزانه خود می باشد، و برای رابطه جنسی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

  • این شیوه هیچ گونه خطر و عوارض جانبی به همراه ندارد، تنها ممکن است مقدار بسیار جزئی خونریزی در ناحیه که تزریق چربی به ناحیه تناسلی  انجام شده، دیده شود، و فرد هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد.
  • امکان انجام تزریق نقطه جی، همراه با سایر روش های زیبایی مانند لابیاپلاستی و یا تنگ کردن واژن نیز وجود دارد.
  • تقویت نقطه جی، تحت بی حسی موضعی و یا تزریق داخل وریدی انجام می شود. بهتر است شش ساعت قبل از انجام این روش، از خوردن و نوشیدن خودداری کنید، تا احتمال تهوع و خالی شدن محتویات معده، در طول روش و بعد از آن، به حداقل برسد.

یکی از سوالاتی که اکثر بانوان بیان می کنند ، در خصوص ماندگاری تقویت نقطه جی است که در ذیل دکتر بهمن پور به بیان پاسخ این سوال می پردازند .

ماندگاری تقویت نقطه جی

تقویت نقطه جی بسته به این که با کدام روش تقویت گردد دارای ماندگاری متفاوتی است ، در صورتی که با ژل تقویت نقطه جی انجام شود  در حدود سه تا چهار ماه ماندگاری دارد ، در صورتی که با چربی تقویت نقطه جی انجام شود ماندگاری بالایی دارد .

تزریق چربی به نقطه G point

تزریق چربی به نقطه G point  را دکتر بهمن پور نسبت به سایر روش ها بیشتر توصیه می کنند ، به همین دلیل بانوانی که به دنبال افزایش ارگاسم هستند بهتر است ، تزریق چربی به نقطه G point را انجام دهند .

آیا تزریق چربی به واژن دردناک است ؟

دکتر بهمن پور جراح زیبای زنان بیان می کند به دلیل اینکه از بی حسی موضعی قبل از تزریق چربی به دستگاه تناسلی استفاده می شود ، این روش نه تنها درد ندارد بلکه شخص در زمان تزریق چربی به واژن می تواند ، کارهای متفرقه را انجام دهد تا جراحی وی به پایان برسد .

هزینه تزریق چربی به واژن

بسته به اینکه شخص از چه موادی جهت بزرگ کردن لابیاها استفاده نماید و یا به چه میزان چربی برای تزریق به لابیاها احتیاج است ، دستمزد جراح و … هزینه تزریق چربی به واژن متفاوت است .

دکتر بهمن پور اگر عفونت واژن وجود داشته باشد ، ابتدا درمان عفونت را شروع کرده سپس تزریق چربی به واژن را انجام می دهد .

مراقبت های پس از تزریق چربی واژن

  • پس از تزریق چربی به واژن شخص نباید به مدت 72 ساعت فعالیت جنسی داشته باشد .
  • پس از تزریق چربی از ماساژناحیه تناسلی اجتناب بورزید .
  • پس از تزریق چربی به واژن شخص باید از دوش با آب گرم و یا قرار گرفتن در وان آب داغ به مدت 72 ساعت اجتناب بورزد

مقالات مرتبط به تزریق چربی به واژن

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص  می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید

شماره ی تماس

  • 1831
  • 26641827
  • 26641908
  • 09120897425

نظرات (۲)

خیلی هم مطلب خوبی بود ولی اگه توضیح می دادین که نقطه ی جی دقیقا چطوری تحریک میشه خلی بهتر بود.

بسیار ممنون

  • مریم نیکوسرشتت
  • مطلب خیلی خوبی بود و اینکه واقعا آگاه شدم با اطلاعاتتوت

    بسیار ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی