گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

گوارش

ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با سیستم گوارش بدن و بیماری ها و روش های درمانی

اهمیت هریک از سیستم های بدنی در حفظ حیات جسم غیر قابل چشم پوشی است یکی از این سیستم ها سیستم گوارشی است که در این سایت اطلاعات مفید و جالب توجهی را در خصوص بیماری های این بخش و درمان های متفاوت در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم .

  • ۰
  • ۰

تزریق چربی به نقطه G point

تزریق چربی به نقطه G point  چرا باید انجام شود ؟  نقطه جی پوینت را آیا  تمامی بانوان دارند ؟ چه میزان می توان به این نقطه تزریق چربی را انجام داد ؟ تزریق چربی به این نقطه بهتر است یا تزریق ژل ، در این بخش به بیان نکات

تزریق چربی به نقطه G point می پردازیم .

بسیاری از زوجین متاسفانه از نقطه G point  اطلاعی ندارند ، در صورتی که اگر زوجین از این نقطه اطلاع داشته باشند ، نمی دانند که تا حد قابل توجهی می توانند ارگاسم بانوان  را بالا ببرند ، این نقطه چیست ، با چه روش های می توان نقطه جی پوینت را تقویت نمود ، تاثیر نقطه G point  در رابطه جنسی و افزایش ارگاسم بانوان چه تاثیری دارد را در این مقاله بیان می کنیم ، توصیه ما به تمامی اشخاصی که این مقاله را مطالعه می کنند ، این است که حتما زوجین جوان را تشویق نمایند تا این مقاله را مطالعه نمایند تا علاوه بر آشنایی آنان از نقطه G point ، راه های تقویت این نقطه که شامل تزریق چربی به واژن است را بدانند .

تزریق چربی به نقطه G point

این مقاله را براساس تجربیاتی که دکتر بهمن پور براساس دانش و تجربه خود در زمینه تزریق چربی به نقطه G point انجام شده است و نتایجی که به دست آمده است نوشته است ، بهتر است بدانید که در یک بیمار 29 ساله خواستار افزایش حس جنسی بوده و این کار انجام شده است نتایج پس از تزریق چربی به واژن ، سبب شد که بیمار نه تنها میل جنسی اش افزایش پیدا کرده است بلکه روابط زناشویی آنها به طور چشمگیری بسیار بهتر شده بود که در ادامه تمامی نکات مهم این کار را بیان می کنیم .

نقطه جی پوینت را چه کسی کشف کرد ؟ آیا مکان نقطه جی پوینت را می دانید ؟

نقطه جی پوینت کجاست ؟

بهتر است بدانید که یک متخصص زنان آلمانی حدود 60 سال پیش این نقطه را کشف کرد و به تمامی زوجین در زمان مقاربت جنسی تحریک این نقطه را توصیه کرد ، نقطه جی پوینت در بخش قدامی واژن قرار دارد که دارای قطر 10-20 میلی متر است ، این نقطه 2 الی 5 سانتی متر بالاتر از بخش ورودی واژن است که با انگشت به آسانی قابل لمس است ، مزیت این روش سبب افزایش ارگاسم بهتر در میان بانوان است ، در صورتی که زوجین از وجود این نقطه آگاه باشند ولی با لمس افزایش ارگاسم انجام نشود با تزریق چربی به واژن می توان این نقطه را تحریک و تقویت نمود .

میل جنسی اکثر بانوان با بالارفتن سن ، زایمان های طبیعی متعدد و بسیاری از عوامل دیگر تغییر می کند و در اغلب آنان کاهش میل جنسی بروز می کند ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان که انواع جراحی زیبایی واژن را که شامل تزریق چربی به لابیاها ، لابیاپلاستی ، تنگ کردن واژن ، سفید کردن واژن و… را انجام می دهند ، ایشان برای بالا بردن میل جنسی در بانوان روش های مختلفی را انجام می دهند که یکی از این نکات تزریق چربی به نقطه G می باشد .

فواید تزریق چربی به نقطه G point

تزریق چربی به نقطه G point فواید بسیاری دارد که مهم ترین آنها شامل بالا بردن اعتماد به نفس اشخاص می باشد ، از سوی دیگر سبب بالا رفتن اعتماد به نفس شخص می شود زیرا ارگاسم بهتر و بالاتر انجام می شود و این ارگاسم بالاتر سبب افزایش رابطه زناشویی می شود .

تزریق چربی به واژن چگونه است

یکی از سوالات متداولی که بسیاری از بانوان بیان می کنند ، این است که تزریق چربی به واژن چگونه است ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان از نقاطی که معمولا تجمع چربی در آنها بیشتر است ، نظیر شکم و پهلوها چربی ها را استخراج می نماید ، پس از تصفیه چربی ها آن را به نقطه G point تزریق می نمایند.

مقالات مرتبط تزریق چربی به واژن

روش تزریق چربی به واژن چگونه است ؟

سوالات متداول تزریق به چربی

تزریق چربی به نقطه G point

مزایا تزریق چربی در واژن

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص  می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید

شماره ی تماس

  • 1831
  • 26641827
  • 26641908
  • 09120897425

نظرات (۲)

  • یلدا کریمی
  • ایا کسی میتونه به صورت مادرزاد نقطه ی جی نداشته باشه؟


    من چند ساله که رابطه دارم اما تا به حال به این موضوع پی نبردم

    ممنون می شم که کمکم کنید

  • سلام امینی
  • خیلی مطلب خوب و آموزنده ای بود
    واقعا دانستن این نکات خیلی بر زندگی مشترک میتونه تاثیر گذار باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی